Cel de-al patrulea trimestru al anului 2007 a adus pentru MOL România o creştere de 7% în ceea ce priveşte veniturile din vânzări în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut. De asemenea, vânzările medii per staţie au crescut cu 7,8% în 2007 la MOL România comparativ cu anul 2006. Cota de piaţă a companiei a fost de 12,8%. MOL România face parte din Grupul MOL, principala companie integrată de petrol şi gaze din Europa centrală şi răsăriteană, cu EBIT
Cel de-al patrulea trimestru al anului 2007 a adus pentru MOL România o creştere de 7% în ceea ce priveşte veniturile din vânzări în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut.
De asemenea, vânzările medii per staţie au crescut cu 7,8% în 2007 la MOL România comparativ cu anul 2006. Cota de piaţă a companiei a fost de 12,8%.
MOL România face parte din Grupul MOL, principala companie integrată de petrol şi gaze din Europa centrală şi răsăriteană, cu EBITDA în 2007 de 2,4 miliarde USD. Împreună cu Slovnaft a.s., partenerul său din Slovacia, şi INA, partenerul din Croaţia, Grupul deţine peste 1000 de benzinării.
Data: 15 februarie 2008
Sursa: MOL