Compania a generat venituri de 610,8 miliarde CNY, cu o creștere de 24,4% față de anul trecut. Marja de profit net al companiei în această perioadă a fost de 8,7%.
Huawei a continuat să își mențină atenția asupra infrastructurii TIC și a dispozitivelor inteligente și în aceste luni, reușind să crească eficiența și calitatea operațiunilor sale. Acest lucru a contribuit la creșterea stabilității operaționale și organizaționale și a consolidat performanța companiei în primele trei trimestre ale anului 2019.
În ceea ce privește divizia Carrier, a fost accelerată implementarea comercială a rețelelor 5G la nivel global, compania continuând să lanseze soluții inovatoare precum 5G Super Uplink, cu operatori de top, rețele de comunicații inteligente și simplificate. De asemenea, Huawei a colaborat cu partenerii din industrie pentru a stabili o alianță și o bază de inovare a industriei pentru rețelele deterministe 5G, care să permită inovația și dezvoltarea în materie de operatori.
Până în prezent, Huawei a semnat peste 60 de contracte comerciale pentru 5G cu operatori de vârf din toată lumea, distribuind peste 400.000 de stații de bază Massive MIMO 5G pe piețele globale. Producția și furnizarea de transmisie optică, comunicații de date și produse IT ale Huawei au crescut constant.
În sectorul enterprise, compania a lansat platforma digitală Huawei Horizon. Această platformă convergentă, deschisă și eficientă, a fost construită pe baza experienței tehnologice vaste a Huawei. Cu aceasta, Huawei își propune să lucreze cu clienții și partenerii în vederea creării unei fundații pentru lumea digitală, dezvoltând o industrie de transformare digitală în valoare de trilioane de dolari americani. Platforma va sprijini și diverse sectoare precum guvernul, utilitățile publice, finanțele, transporturile și energia electrică, pentru a accelera transformarea digitală a acestora.
Până la finalul celui de-al treilea trimestru al anului 2019, peste 700 de orașe, 228 de companii Fortune Global 500 și 58 de companii Fortune Global 100 au ales Huawei ca partener pentru transformarea digitală.
Dezvoltarea serviciilor de cloud ale Huawei s-a accelerat. În trimestrul al treilea, Huawei și-a anunțat strategia pentru piața de calcul și a lansat Atlas 900, cel mai rapid cluster de instruire a inteligenţei artificiale (AI) din lume. Alte produse inovatoare pe care compania le-a lansat includ serviciile de cluster AI HUAWEI CLOUD Ascend, 112 servicii noi alimentate de procesoare Kunpeng și Ascend și Industrial Intelligent Twins. Aceste produse au înregistrat progrese majore în guverne, furnizori de servicii de internet (ISP), automobile, finanțe și multe alte industrii. Trei milioane de utilizatori și dezvoltatori enterprise au folosit HUAWEI CLOUD pentru a dezvolta produse și soluții.
În ceea ce privește divizia Consumer Business, segmentul de smartphone-uri Huawei a crescut constant. Expedierile de smartphone-uri Huawei din primele trei trimestre ale anului 2019 au depășit 185 de milioane de unități, cu 26% mai mult decât în anul precedent. Compania a înregistrat o creștere rapidă și în alte segmente noi, cum ar fi PC-uri, tablete, accesorii și produse audio inteligente.
Tot în trimestrul al treilea a fost lansat și ecranul inteligent Vision, care prezintă inovații unice în materie de software și hardware, fiind foarte apreciat de industrie și consumatori. Un ecosistem mai robust, care se axează pe consumatori și oferă o experiență inteligentă mai fluidă în toate scenariile majore de utilizator, capătă acum formă.
S-a dezvoltat rapid și ecosistemul Huawei Mobile Services, acoperind peste 170 de țări și regiuni, care a atras peste 1,07 milioane de dezvoltatori înregistrați în întreaga lume.
Datele financiare prezentate reprezintă cifre neauditate, colectate în conformitate cu Standardul Internațional de Raportare Financiară.