După ce primul trimestru fiscal a tăiat drastic din câştigurile Hennes & Mauritz  (H&M), al doilea mare retailer fashion din Europa a afişat o creştere neaşteptată în al doilea trimestru.

Astfel, H&M a raportat un avans de 6% a profitului net, pe fondul deschiderii de noi magazine şi a creşterii euro. Câştigurile nete ale retailerului au ajuns la 4,19 miliarde de coroane suedeze,  faţă de 3,94 miliarde de coroane în aceeaşi perioadă a anului trecut.

H&M a bătut astfel şi estimările analiştilor, care preconizaseră un profit net de 4,15 miliarde de coroane.

Vânzările companiei au avansat, de asemenea, cu 23 de procente, la 26,5 miliarde de coroane suedeze, în al doilea trimestru fiscal.

De la începutul anului fiscal, H&M a deschis 93 de magazine şi a închis doar nouă unităţi. În acest moment, reţeaua retailerului numără 1.822 de magazine.

SURSA: „Wall Street Journal”