Producatorul de camioane numarul doi din lume, Volvo, a realizat in cel de-al doilea trimestru al anului in curs un profit peste asteptarile analistilor de pe piata si isi mentine estimarile privind afacerile pentru intregul an.
Astfel, castigurile inainte de impozitare ale Volvo in perioada aprilie-iulie s-au situat la valoarea de 7,48 miliarde de coroane suedeze (1,26 miliarde de dolari ), fata de valoarea de 5,97 miliarde de doroane in perioada similara a anului 2007. Analistii chestionati de Reuters estimau un profit de 7,04 miliarde de coroane.
Compania suedeza a anuntat ca vanzarile grupului au inregistrat un avans de la 71,45 miliarde de coroane in urma cu un an, la 80,43 miliarde de coroane in al doilea trimestru al acestui an.
Volvo, care comercializeaza camioane atat sub brandul propriu cat si sub brandurile Renault, Mack si Nissan Diesel, mizeaza in acest an pe un avans de 10% a pietei de profil dein Europa. In ceea ce priveste piata din America de Nord, Volvo estimeaza ca aceasta se va situa in jurul valorilor din 2007.
Sursa: Reuters