Veniturile totale ale Facebook au urcat la 2,91 miliarde de dolari, peste estimările analiştilor de 2,81 miliarde de dolari, pe fondul majorării semnificative a publicităţii pe platformele mobile.

De asemenea, veniturile din publicitate, care reprezintă cea mai mare parte a câştigurilor companiei americane, au urcat, în perioada aprilie-iunie 2014, cu 67%, la 2,68 miliarde de dolari, comparativ cu trimestrul doi din 2013. Pe de altă parte, cheltuielile au crescut cu 22%, la 1,52 miliarde de dolari.

'Am înregistrat rezultate bune în trimestrul doi. Comunitatea noastră a continuat să crească şi vedem în continuare foarte multe oportunităţi, deoarece noi conectăm lumea', a afirmat fondatorul şi directorul general al Facebook, Mark Zuckerberg.

Compania are, în prezent, 1,32 miliarde de utilizatori activi în fiecare lună, în creştere cu 14% faţă de anul trecut. Dintre aceştia, peste un miliard folosesc dispozitive mobile, cum ar fi smartphone-urile şi tabletele.

După anunţarea rezultatelor financiare, acţiunile Facebook au urcat la bursa de la New York cu aproximativ 5%, la 75,13 dolari, evaluând compania la 190 miliarde de dolari.

Numărul conturilor atribuite utilizatorilor români de Facebook a ajuns, la jumătatea acestui an, la 7,2 milioane, în timp ce numărul paginilor româneşti cuantificate pe pagina de socializare a depăşit 25.000, în creştere cu 5% faţă de începutul anului, arată datele Facebrands.ro, serviciul de monitorizare a paginilor româneşti create pe reţeaua socială Facebook.AGERPRES