Datorită măsurilor de restructurare şi a procesului de optimizare a costurilor deja implemantate de Huga Boss, casa germană de modă nu a fost afectată în mod serios de criza financiară în primul trimestru al anului în curs.

Astfel, Hugo Boss a afişat o scădere cu doar 8% a profitului operaţional aferent primelor trei luni ale anului, la 97,5 milioane euro.

Vânzările companiei au scăzut, de asemenea, cu 5 procente, la 484 milioane de euro. În primul trimestru din 2008, compania a înregistrat vânzări de 510 milioane de euro.

În ciuda mediului economic dificil din Europa, Hugo Boss a înregistrat vânzări record de 348 milioane de euro. În acelaşi timp, vânzările din Statele Unite au crescut cu 4%, la 79 milioane de euro.

Şi în Orientul Mijlociu şi America de Sud, compania a avut vânzări de 8 milioane de euro, în creştere cu 27 de procente.

În zona Asia/Pacific, vâzările companiei au fost similare celor din aceeaşi perioada din 2008, de 47 milioane de euro.

SURSA: Marketwire