LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA, cel mai mare producator de produse de lux, a inregistrat un avans de 7% al profitului in prima jumatatate a anului pe o piata a luxului aflata int-o perioada foarte dificila, ca urmare a crizei finaciare globale. Louis Vuitton a intregistrat astfel un profit net de 891 milioane euro in primele sase luni ale anului, fata de valoarea de 834 milioane euro, in aceeasi perioada din 2007. Analisitii estimau un profit net de 857 milioane de euro. Vanzari important
LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA, cel mai mare producator de produse de lux, a inregistrat un avans de 7% al profitului in prima jumatatate a anului pe o piata a luxului aflata int-o perioada foarte dificila, ca urmare a crizei finaciare globale.
Louis Vuitton a intregistrat astfel un profit net de 891 milioane euro in primele sase luni ale anului, fata de valoarea de 834 milioane euro, in aceeasi perioada din 2007. Analisitii estimau un profit net de 857 milioane de euro.
Vanzari importante au fost obtinute pe pietele din China si Asia, in crestere cu 25%. Bernard Arnault, presedintele LVMH a declarat ca si vanzarile de pe piata din SUA au fost satisfacatoare in conditiile economice din regiune.
“Ne-am mentinut o pozitie solida pe pietele mature din SUA, Franta si restul Europei. Ne-am intensificat insa prezenta si in regiunile in curs de dezvoltare in privinta industriei de lux, cum ar fi China, Asia, Africa de Sud si Orientul Mijlociu” a adaugat Bernard Arnault.
Vanazarile companiei au crescut, de asemenea cu 5 de procente, pana la 7,78 miliarde de euro, depasind estimarile de 7,74 miliarde de euro.
LVMH a anuntat ca profitul diviziei de ceawsuri si bijuerii a crescut cu 30% in perioada analizata, iar divizia de parfumuri si cosmetice a afisat un profit mai mare cu 22 procente.
Sursa: Bloomberg