Profitul net al Adidas, al doilea mare producător de articole sportive la nivel mondial, a scăzut cu 93% în trimestrul al doilea, la nouă milioane de euro, dar compania a anunţat că a depăşit cea mai dificilă perioadă. Profitul operaţional a scăzut cu 65,5%, la 72 de milioane de euro, fiind peste estimările analiştilor, de 39 milioane de euro. Directorul general al Adidas, Herbert Hainer, a declarat că are încredere în faptul că rezultatele companiei au atins nivelul minim la
Profitul net al Adidas, al doilea mare producător de articole sportive la nivel mondial, a scăzut cu 93% în trimestrul al doilea, la nouă milioane de euro, dar compania a anunţat că a depăşit cea mai dificilă perioadă.
Profitul operaţional a scăzut cu 65,5%, la 72 de milioane de euro, fiind peste estimările analiştilor, de 39 milioane de euro. Directorul general al Adidas, Herbert Hainer, a declarat că are încredere în faptul că rezultatele companiei au atins nivelul minim la sfârşitul trimestrului al doilea.
Veniturile s-au contractat cu 3%, la 2,46 miliarde de euro. Reebok, brandul american cumpărat în 2006, a consemnat pierderi operaţionale de 51 de milioane de euro în trimestrul al doilea, după cea de 96 milioane de euro în primele trei luni ale anului. Hainer anticipează că rezultatele Adidas se vor îmbunătăţi în a doua parte a acestui an.
SURSA: Mediafax