La Dristor este coadă la shaorma indiferent dacă e zi sau noapte și asta se reflectă în cifre: lanțul de shaormerii La Dristor a raportat pentru 2015 o cifră de afaceri de peste 14 milioane de lei (echivalentul a peste 3 milioane de euro la un cursul mediu de 4,5 lei). Faţă de 2014, rezultatul a crescut cu peste 4 milioane de lei.
Cea mai de succes shaormerie din România a terminat anul tot pe profit.
Astfel, profitul lanţului de shaormerii La Dristor a fost în 2015 de 1,4 milioane de lei, după ce în 2014, profitul fusese de 75.727 de lei, o creştere de aproape 20 de ori.
Dristor Kebab s-a înfiinţat în 1999, în cartierul Dristor, şi a devenit un brand în Bucureşti. În cei 13 ani s-au extins şi în Centrul Istoric, şi în Tineretului şi chiar în mall-uri.
Numărul angajaţilor lanţului de shaormerii a ajuns în 2015 la 104 de persoane, în scădere masivă faţă de cei 148 de angajaţi din 2014.