Programul magazinelor PPC Energie în perioada 1 – 7 ianuarie 2025

Serviciul de call-center va fi disponibil numai pentru informații în sistem automat, precum transmiterea indexului, detalii despre factură și sold în următoarele zile libere legale:

  • 1-2 ianuarie 2025;
  • 6-7 ianuarie ianuarie 2025.   

În celelalte zile, call-center-ul va funcționa conform programului obișnuit. 

Începând cu  31 decembrie 2024, companiile PPC Energie și PPC Energie Muntenia, parte a grupului PPC în România, fuzionează. În urma fuziunii, contractul de furnizare și facturile clienților companiei PPC Energie Muntenia SA vor fi gestionate de către PPC Energie S.A., fără alte modificări. Toate drepturile și obligațiile din contractul actual rămân aceleași. 

De asemenea, clienții PPC Energie vor continua să aibă acces la aceleași servicii și funcționalități esențiale prin intermediul platformei online www.PPCEnergy.ro, a aplicatiei web myppc.ppcenergy.ro si a aplicatiilor mobile myPPC. 

Pentru asistență, clienții pot contacta echipa PPC Energie la numărul de telefon 021.9977, apelabil din România și din străinătate, de luni până vineri, între orele 8:00 și 20:00, cu excepția sărbătorilor legale. Tot la acest număr pot fi solicitate informații despre facturi, solduri sau contracte, iar clienții pot activa servicii precum factura electronică. Solicitările scrise pot fi trimise la adresa de e-mail contact-energie@ppcgroup.com.

Plățile se vor putea efectua online, prin direct debit sau transfer bancar sau din aplicația myPPC

Pentru clienții care preferă plata numerar, există automate de plată de tip self-pay, amplasate în magazinele PPC Energie din București și zece județe (Arad, Caraș-Severin, Călărași, Constanța, Giurgiu, Hunedoara, Ialomița, Ilfov, Timiș și Tulcea), precum și în rețelele de magazine Profi, Auchan, Mega Image, Carrefour, Kaufland și în alte magazine alimentare. Ca noutate, pentru a veni în întâmpinarea clienților care doresc să poată achita factura direct în magazinele PPC Energie, în majoritatea acestora a fost implementată o soluție de plată prin POS.

Mai mult, clienții pot alege să utilizeze aplicația myPPC, care poate fi accesată cu ușurință fie online, la adresa https://myppc.ppcenergy.ro/, fie prin descărcarea aplicației pentru telefonul mobil în mod gratuit, de pe App Store, Google Play sau Huawei AppGallery. Prin intermediul acesteia, clienții pot primi și plăti facturile de energie electrică sau gaze naturale, își pot înregistra indexul sau verifica balanța de plată. De asemenea, în aplicație sunt disponibile ofertele comerciale, astfel că atât clienții existenți, cât și cei potențiali au posibilitatea de a transmite online solicitări de încheiere a unui contract de furnizare de energie electrică sau de gaze naturale.