Programul „Rabla” pentru monitoare

Flamingo International, al doilea retailer de produse electronice, electrocasnice şi IT&C de pe piaţa din România a lansat o campanie de reciclare prin care oferă în magazinele grupului o reducere de 100 lei la achiziţionarea unui monitor LCD marca LG.Prin intermediul acestei acţiuni de buy-back, clienţii pot achiziţiona un monitor LCD de 19” sau 22”, cu o reducere de 100 lei la predarea unui monitor sau televizor funcţionabil sau nu, indiferent de marcă. Campania se

Flamingo International, al doilea retailer de produse electronice, electrocasnice şi IT&C de pe piaţa din România a lansat o campanie de reciclare prin care oferă în magazinele grupului o reducere de 100 lei la achiziţionarea unui monitor LCD marca LG.

Prin intermediul acestei acţiuni de buy-back, clienţii pot achiziţiona un monitor LCD de 19” sau 22”, cu o reducere de 100 lei la predarea unui monitor sau televizor funcţionabil sau nu, indiferent de marcă. Campania se desfăşoară până în data de 19 aprilie, în toate magazinele Flanco şi Flanco World.

”În ultima perioadă, tot mai multe companii s-au implicat în asemenea campanii de buy-back, programele de electrocasnice fiind deja binecunoscute. Acest tip de acţiune trebuie privit ca o oportunitate atât pentru companii, care învaţă astfel să devină mai deschise faţă de nevoile consumatorilor, cât şi pentru clienţi, care au posibilitatea de a-şi înlocui aparatele electronice vechi cu produse moderne, de ultimă generaţie, la preţuri foarte accesibile. Un alt aspect foarte important este faptul că, prin astfel de programe, susţinem implicarea companiei în acţiuni de protecţie a mediului”, a subliniat Jiri Rizek, CEO Flamingo International.

Campania face parte dintr-un amplu program de reciclare, susţinut de Flamingo International şi de mărcile partenere, ce are ca scop atât stimularea vânzărilor, cât şi încurajarea comportamentului responsabil în rândul consumatorilor, care pot renunţa la electronicele vechi în schimbul unora noi, care utilizează o tehnologie modernă şi sunt mai rentabile din punct de vedere al consumului energetic.

De la începutul acestui an, retailerul a lansat campanii de buy-back pentru o serie întreagă de produse, printre care şi electrocasnice. Actuala campanie este realizată cu sprijinul Asociaţiei Environ şi face parte din oferta promoţională de Paşte pe care Flamingo International o propune clienţilor săi.