Specialiştii le vor explica elevilor concepte şi situaţii reale din domeniul retail, care sunt oportunităţile de joburi, specificul lor şi provocările existente.
”După ce anul trecut am demarat mai multe parteneriate de CSR în cadrul cărora sprijinim copii din familii vulnerabile, copii instituţionalizaţi, sportivi paralimpici şi susţinem acţiuni de împădurire, anul acesta ne dorim să extindem sprijinul nostru şi în domeniul educaţiei. Credem că educaţia este esenţială într-o societate sănătoasă, care funcţionează bine. Tânăra generaţie are un potenţial foarte mare, lucru dovedit de programele de Educaţie Antreprenorială desfăşurate de Junior Achievement, în cadrul cărora elevii învaţă să facă planuri de afaceri şi să gândească antreprenorial”, a declarat Alex Bratu, country manager JYSK România şi Bulgaria.
Participarea la proiect este gratuită, iar în anul şcolar următor clasele înscrise vor parcurge şi un modul dedicat despre meseriile din retail, care va include studii de caz aplicate, informaţii despre paşii de vânzare şi responsabilităţile principale specifice pentru anumite joburi.
Junior Achievement România este o organizaţie non-profit, prezentă în 40 de ţări din Europa şi peste 100 de ţări din toată lumea.
JYSK este prezent în retailul de mobilă şi decoraţiuni interioare, cu afaceri anuale de peste 2,5 miliarde de euro, la nivel internațional. Grupul desfăşoară operaţiuni în 50 de ţări şi are peste 20.000 de angajaţi şi mai mult de 2.500 de magazine. (Sursa: Agerpres)