Între activitățile pe care oficialulul și delegația din România le-au bifat s-au aflat și participarea la reuniunea Business to Business (B2B) a turoperatorilor din România și Spania, consultări cu Matilde Asian, Secretar de stat pentru turism în cadrul Ministerului Energiei, Turismului și Agendei Digitale, precum și o întâlnire dedicată promovării Deltei Dunării. Potrivit unui comunicat de presă, la aceste acțiuni au participat reprezentanți din partea a 30 de firme din sector, din ambele state.
Într-un interviu pentru Capital, Mircea-Titus Dobre s-a declarat optimist spunând că, în mod sigur, putem atrage mai mulți turiști străini. ”Acum trebuie să creăm Organizaţiile de Management al Destinaţiilor (OMD-uri). Prin aceste OMD-uri, unde includem atât privatul, cât şi statul, prin unităţile administrative teritoariale, ne punem de comun acord pentru o strategie de promovare- dezvoltare pentru zona respectivă. Apoi, trebuie să reglementăm inclusiv cum se cheltuieşte suma aceea de promovare. De exemplu, noi nu existăm în nordul Europei. Nu am văzut cetăţeni din nordul Europei să vină în România”, spunea oficilaul.