Proiectul denumit The Mark este amplasat pe un teren în suprafaţă de 5.900 mp amplasat la intersecţia noului Bulevard Uranus cu Calea Griviţei, aproape de Piaţa Victoriei. Complexul va fi format din două clădiri de birouri cu o suprafaţă supraterană cumulată de circa 28.000 mp şi o suprafaţă subterană de 12.500 mp. Un imobil va avea 15 etaje, iar celălalt şase etaje.
Viitorul centru de afaceri oferă 275 locuri de parcare plus 44 de spaţii suplimentare în zona exterioară. Suprafeţele pe etaj vor varia între 250 mp şi 2.300 mp, iar procesul de închiriere va fi asigurat de companiile multinaţionale Colliers International şi Jones Lang LaSalle.
„The Mark a fost conceput pentru a oferi condiţii de mediu excepţionale, durabilitatea fiind prioritatea clară a fiecărei etape de dezvoltare. Prin localizare, tehnologia avansată şi design-ul avangardist, proiectul va reprezenta o nouă clădire emblematică, nu doar pentru portofoliul S IMMO, ci, mai ales, pentru locuitorii oraşului Bucureşti”, a declarat Friedrich Wachernig, membru al Consiliului de Administraţie al fodului de investiţii.
Arhitectura proiectului este realizată de Chapman Taylor, cei care s-au ocupat şi de proiectarea mallurilor Băneasa Shopping City şi Sun Plaza, dar şi de complexurile de birouri Băneasa Business & Technology Park şi Floreasca Business Park.
Printre caracteristicile unice ale clădirii se numără faţada inteligentă, care îi conferă clădirii vizibilitate excelentă chiar şi după lăsarea întunericului. Faţada de Est a turnului va fi compusă din elemente suprapuse, uşor iluminate şi acoperite de o coroană puternic luminată. În plus, clădirea va fi dotată cu un sistem inovator de jaluzele externe, pentru a permite proiecţii pe faţadă, o reiterare a celebrei săli de cinema aflate în trecut pe terenul învecinat.
Austriecii mai au în proprietate la nivel local mallului Sun Plaza din Piaţa Sudului, proiect dezvoltat de Euro Mediterranee Consulting (EMCT) România şi care a costat circa 200 mil. euro, hotelul Novotel achiziţionat în 2006 printr-o tranzacţie de tip „sale-lease back“ în valoare de 30 mil. euro şi încă un teren în Jilava – pe care are programat un nou centru comercial.