Preţul stabilit de către cele două părţi nu a fost făcut încă public, iar tranzacţia va fi încheiată, cel mai probabil, la începutul anului viitor. Un analist francez de la CA Cheuvreux estimează, în schimb, că suma discutată este de circa 75 de milioane de euro, potrivit Business Week.
Cele 14 magazine ale producătorului Qeelin se află în în China, Japonia şi Franţa. Bijuteriile aparţinând mărcii Qeelin au preţuri cuprinse între 2.600 şi 300.000 de dolari, scrie Business Week.
CEO-ul PPR, Francois-Henri Pinault, a declarat că are planuri mari pentru noul brand din portofoliul PPR, mai ales că intenţia de a creşte pe piaţa de lux din China nu este una apărută recent. Mai mult, Pinault îşi reafirmă dorinţa PPR de a investi în firmele mici şi medii, cu potenţial de creştere. La capitolul bijuterii de lux, PPR mai deţine un singur nume, în afară de Qeelin, şi anume Boucheron.
Anul trecut, PPR a mai cumpărat producătorul de costume Brioni Roman Style, pentru mai puţin de 350 de milioane de euro şi producătorul de echipamente sportive Volcom, cu 608 milioane de dolari.