Vânzările Inditex, companie ce deţine branduri precum Zara, Bershka şi Pull & Bear, au crescut cu 17% până la 7,239 miliarde de euro.
Vânzările magazinelor Massimo Dutti au crescut cu 7% (490 milioane de euro), cele ale magazinelor Pull and Bear au crescut cu 13 % (468 milioane), vânzările lanţului Stradivarius au crescut cu 15 % (455 milioane), vânzările Zara Home au crescut 12 % (150 milioane), vânzările Oysho au crescut cu 2 % (143 milioane) iar vânzările magazinelor Uterque au crescut 7 % (33 milioane).
Inditex a mai anunţat că în primele şase luni ale acestui an a deschis 166 de noi magazine, astfel că, în prezent, spaniolii operează o reţea de 5.693 de magazine în 85 de ţări din întreaga lume.
Compania deţinută de Amancio Ortega, cel mai bogat om din Spania, a anunţat că are de gând să investească un miliard de euro în acest an, care se vor adăuga celor 192 milioane de euro plătite în luna iunie pentru cumpărarea principalul magazin Zara din Londra.
În România, Inditex are 84 de magazine.