Odată cu apariţia modelului Logan, mulţi se întrebau de ce Dacia nu procedează la fel ca alţi producători de frunte, amplasând o gamă bogată de motoare pe modelele sale. Motoarele alimentate cu benzină de 1,4 şi 1,6 litri şi dieselul de 1,5 litri erau cu siguranţă insuficiente pentru toate gusturile. Iată însă că, după lansarea de anul trecut a variantei cu propulsor de 1,6 litri şi 16 valve, anul acesta au mai apărut două versiuni. Prima, lansată pe 22 mai, este cea destinată doritorilor de şofat economic, având alimentare cu gaz petrolier lichefiat (GPL). Disponibil în versiunile Prèfèrence 1.4MPI şi Laurèate 1.4 MPI, la preţuri de 8.000 de euro, respectiv 8.800 de euro, modelul Logan poate ajunge până la 1.500 de km fără realimentare.

Cu numai câteva zile în urmă, cei de la Dacia au anunţat disponibilitatea unui propulsor diesel pentru varianta MCV, mai puternic decât cel aflat în dotarea maşinii în momentul lansării. Noul diesel de 1,5 litri şi 85 CP pare a fi soluţia ideală pentru cei care erau nemulţumiţi de lentoarea cu care se deplasa cel mai mare model din gama Logan, dotat cu motorul de 70 CP.

Versiunile Logan MCV Prèfèrence şi Laurèate (în configuraţie cu cinci şi şapte locuri) beneficiază acum de un propulsor care asigură performanţe dinamice sporite şi un consum avantajos (5,2 litri/100km). Preţurile noilor versiuni Logan MCV 1,5 dCi 85CP variază între 10.850 şi 12.050 de euro, cu TVA inclus.