Inspectorii de la Protecţia Consumatorului au ajuns pe litoral românesc şi au împărţit amenzi hotelierilor de aici. În afară de abaterile legate de calitatea alimentelor care lasă de dorit, ANPC a mai dat amenzi şi pentru abateri mai puţin obişnuite. Astfel, dacă hotelul nu avea perii sau un număr de umeraşe conform cu "cel prevazut în norme", ANPC nota acest lucru ca abatere. Alte abateri mai puţin obişnuite constatate de Protecţia Consumatorului în hotelurile d
Inspectorii de la Protecţia Consumatorului au ajuns pe litoral românesc şi au împărţit amenzi hotelierilor de aici. În afară de abaterile legate de calitatea alimentelor care lasă de dorit, ANPC a mai dat amenzi şi pentru abateri mai puţin obişnuite.
Astfel, dacă hotelul nu avea perii sau un număr de umeraşe conform cu „cel prevazut în norme”, ANPC nota acest lucru ca abatere.
Alte abateri mai puţin obişnuite constatate de Protecţia Consumatorului în hotelurile de pe litoralul românesc al Mării Negre mai sunt:
– mobilier pătat
– lipsă plase împotriva insectelor
– lipsă veioze, perii şi un numar insuficient de prosoape
– lipsa instrucţiuni pentru utilizarea televizorulul şi a aparatului de aer condiţionat din cameră
– papuci care s-au dezlipit dupa o zi de la achiziţionare
– gogoşi cu toping la care un era afişat pretul separat pentru toping, consumatorul aflând preţul final de pe bonul fiscal.
Abaterile mai grave ale hotelurilor care cazează turişti pe litoral sunt legate de calitatea alimentelor dar şi de lipsa informaţiilor esenţiale din unităţile de cazare.
ANPC a desfăşurat pe litoral 161 acţiuni de control, aplicând 102 amenzi contravenţionale, în valoare de 172 200 lei şi 36 de avertismente. Au fost verificate şi solutionate 21 reclamatii, transmite ANPC.