Dupa multi ani de asteptare, producatorul de autovehicule malaezian va patrunde pe piata din China, unde va livra cel putin 30.000 de automobile, informeaza CNBC. In primele 20 de luni, Proton isi va trimite masinile la fabrica producatorului chinez Jinhua Youngman Automobile, de unde vor iesi pe piata purtand sigla “Europestar”. Modelel Proton vor fi primele autovehicule comercializare de Youngman, care s-a axat pana in prezent asupra productiei de autobuze si camioane.
Dupa multi ani de asteptare, producatorul de autovehicule malaezian va patrunde pe piata din China, unde va livra cel putin 30.000 de automobile, informeaza CNBC. In primele 20 de luni, Proton isi va trimite masinile la fabrica producatorului chinez Jinhua Youngman Automobile, de unde vor iesi pe piata purtand sigla “Europestar”.
Modelel Proton vor fi primele autovehicule comercializare de Youngman, care s-a axat pana in prezent asupra productiei de autobuze si camioane.
Constructorul din Malaezia a tot incercat sa-si creasca exporturile, sa-si reduca costurile si sa lanseze noi modele, pentru a da un avant vanzarilor si a stopa pierderile. In ultimul an fiscal, Proton a inregistrat pierderi de 169 de milioane de dolari.
Ani de zile, Proton si-a desfasurat activitatea pe o piata sigura, taxele vamale mari obligand multe persoane din Malaezia sa-si cumpere masini Proton din lipsa de alternative. In urma unui pact regional, taxele vamale din Malaezia au scazut treptat, lasand compania de autovehicule sa se confrunte cu concurenta. Cota de piata a producatorului s-a redus de la 60% la 30% in ultimii cinci ani.
Sursa: CNBC