PRO TV a avut o audienţă în prime time pe intervalul comercial (18-49 de ani) de 8,4%. În acelaşi interval, concurentul său direct, Antena 1, a obţinuit 3,5%. La rândul său, Kanal D a reuşit să atragă 3,9% din spectatorii din această categorie de vârstă, plasându-se pe poziția a doua în clasament.
Pe acest segment orar, Pro TV a difuzat show-ul Vocea României, în timp ce la Antena 1 rula emisiunea X Factor, iar la Kanal D era un nou episod din Exatlon.
Dintre televiziunile de ştiri Antena 3 și Digi 24 au înregistrat o cotă de 0,6% în perioada de maximă audienţă şi pentru publicul urban şi general 18-49 de ani, fiind lideri de audienţă. Pe locul doi au fost România TV și Realitatea TV cu un rating de 0,3%, urmate de B1 TV, cu o cotă de 0,2%.
La nivelul întregii zile de ieri, pe acelaşi interval comercial 18-49 de ani, Pro TV a înregistrat o cotă de 3,6%, Antena 1 – 1,6%, iar Kanal D – 1,2%.