Producția cu Macaulay Culkin a avut cifre foarte apropiate de difuzarea de anul trecut. Diferența față de concurență este dublă.

Înainte de audiența difuzării de aseară, o trecere în revistă a cifrelor din anii trecuți:

Anul trecut, când a fost difuzat pe 9 decembrie, Home Alone era văzut de 2,2 milioane de români.

În 2016, (pe 10 decembrie), filmul cu Macaulay Culkin în rol principal a fost urmărit de 2,5 milioane de persoane din întreaga țară. La fel și în urmă cu trei ani, scrie paginademedia.ro.

În 2014 filmul a fost urmărit de 2,7 milioane de persoane, iar în 2013 cifrele au fost asemănătoare.

Acum, la difuzarea din 2018, Singur Acasă a ajuns, în minutele de vârf, la 2,7 milioane de români. Pe publicul comercial (18-49 de ani), filmul a ținut la televizor o treime din telespectatori.

Paginademedia.ro prezintă audiențele de sâmbătă, 8 decembrie pe intervalul Singur Acasă – Home Alone (20:00-22:00)

Aproape 2,1 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la Singur Acasă, cifră apropiată de audiența producției la difuzarea de anul trecut. Nicio șansă pentru competitori: audiența a fost de două ori mai mare decât cea a Antenei 1 (cu Te cunosc de undeva, producție care domină, în mod normal, serile de sâmbătă).

Cifre foarte bune pentru Kevin și la orașe: aproape un milion de telespectatori în fiecare minut, cu 300.000 pentru locul al doilea, ocupat de Antena 1.

Locul al treilea pentru Kanal D.

Cotă de piață semnificativă pe publicul comercial. Aproape o treime dintre telespectatorii între 18 și 49 de ani care se uitau la televizor erau pe Singur Acasă.

În număr de persoane: 464.000 de telespectatori, față de aproape 200.000 la Kanal D și 170.000 la Antena 1.