Conform CEO-ului Citroen, marca sa dorește ca noua linie C să atingă succesul gamei DS însă într-o cu totul altă zonă a pieței. Răspunsurile evazive ale oficialului la întrebările jurnaliștilor ANE lasă să se înțeleagă că marca franceză va încerca să își separe produsele în două linii, C și DS. În timp ce gama DS va rămâne în zona de sus a pieței, cu dotări și accesorii care să justifice prețul de bază de peste 15.000 de euro, linia C ar trebui să acopere zona „entry” acolo unde se află și marca românească Dacia.
Numai că, în timp ce modelele Dacia au un preț de pornire de circa 7.000 de euro, cel mai ieftin Citroen, C1, costă minimum 9.000 de euro. Iar diferența de dimensiuni dintre un Logan sau Sandero și un C1 este evidentă. Cu toate acestea, Banzet este de părere că, în viitor, gama C va acoperi circa 80% din vânzările Citroen, în timp ce restul de 20% va fi aferent liniei DS.
Tot în viitorul apropiat, marca Citroen va intra și în zona cu cea mai mare creștere în Europa, miniSUV sau crossover, prin C4 Cactus, un potențial concurrent pentru Dacia Duster. Frederic Banzet susține că acest nou vehicul nu va înlocui nimic din actuala gamă C, fiind un model suplimentar. Acest miniSUV va îndeplini și rolul de „manifest” al liniei C a mărcii, cea care are ca obiectiv „înglobarea a ceea ce contează pentru clienți: mai puțină complexitate, ușurință în utilizare, design puternic, confort și «bunăstare»”.