Conform Kantar Media, Volkswagen a beneficiat – pe lângă menționările lansărilor unor modele precum Golf GTI Cabriolet și Cross Coupe Concept – de o atenție deosebită și datorită celorlalte mărci ale grupului german precum Audi și Lamborghini. De asemenea, cel mai menționat model prezent la expoziția de la Geneva a fost Ferrari F12 berlinetta, care a generat 5,7% din totalul disuțiilor purtate pe site-uri de social media, în timp ce marca Audi a fost, grație modelului A3, cea mai citată în știrile de presă online cu 9% din totalul aparițiilor.
Ca volum al discuțiilor purtate pe siteuri de social media, mărcile premium au fost cel mai bine reprezentate în timp ce din zona vehiculelor „verzi” cel mai des menționat nume a fost al Opel Ampera. „Și la expoziția de la Frankfurt de anul trecut Volkswagen a fost lider al aparițiilor în domeniile web însă, la Geneva, a existat un echilibru mai mare”, a declarat Jeremy Gibbs, Senior Insight Manager la Kantar Media Intelligence UK.
Volkswagen, ”câştigătorul online” al Geneva Motor Show 2012
25 martie 2012, 01:48
Ultima modificare în 25 martie 2012, 04:48
Un studiu realizat de Kantar Media, compania de studii care va monitoriza și audiența TV din România, arată că în timpul expoziției auto de la Geneva numele Volkswagen a fost menționat cel mai des, în 7,7% dintre articolele de presă online și în 6,3% dintre discuțiile purtate pe site-urile de social media.
Etichete: audi,
ferrari,
volkswagen
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Bobby Păunescu: «Sper să reuşesc să sprijin şi mai mult cinemaul românesc de calitate»
- De duminică, adio zboruri low-cost de pe Aeroportul Băneasa
- BMW introduce din nou principala sa armă pe câmpul de luptă
- Se deschide pescuitul la ştiucă în Delta Dunării
- Steriu: Preşedintele Băsescu va prezenta în curând Strategia agricultura în 2020
- Reşiţa, nou punct de plecare pentru tour-operatorii cu oferte pentru Grecia, Turcia şi Bulgaria
- Supracapacitatea, motiv de schisma între producătorii auto europeni
- La asigurări medicale și CASCO, România este printre ultimele țări din ECE
- S-a deschis primul magazin Burberry din România
- Statele BRICS vor constituirea unei bănci comune pentru investiții