Un studiu realizat de Kantar Media, compania de studii care va monitoriza și audiența TV din România, arată că în timpul expoziției auto de la Geneva numele Volkswagen a fost menționat cel mai des, în 7,7% dintre articolele de presă online și în 6,3% dintre discuțiile purtate pe site-urile de social media.
Conform Kantar Media, Volkswagen a beneficiat – pe lângă menționările lansărilor unor modele precum Golf GTI Cabriolet și Cross Coupe Concept – de o atenție deosebită și datorită celorlalte mărci ale grupului german precum Audi și Lamborghini. De asemenea, cel mai menționat model prezent la expoziția de la Geneva a fost Ferrari F12 berlinetta, care a generat 5,7% din totalul disuțiilor purtate pe site-uri de social media, în timp ce marca Audi a fost, grație modelului A3, cea mai citată în știrile de presă online cu 9% din totalul aparițiilor.
Ca volum al discuțiilor purtate pe siteuri de social media, mărcile premium au fost cel mai bine reprezentate în timp ce din zona vehiculelor „verzi” cel mai des menționat nume a fost al Opel Ampera. „Și la expoziția de la Frankfurt de anul trecut Volkswagen a fost lider al aparițiilor în domeniile web însă, la Geneva, a existat un echilibru mai mare”, a declarat Jeremy Gibbs, Senior Insight Manager la Kantar Media Intelligence UK.