Când vine vorba de mobilier, preferințele și nevoile românilor sunt în continuă schimbare, așa că, pentru fidelizarea clienților este indicat ca un jucător din această piață să lucreze constant la îmbunătățirea și lansarea de noi produse.
”Atât la sfârșitul anului trecut cât și la începutul acestui an am înregistrat cea mai mare cerere pentru produsele premium și pentru gamele de produse modulare. Am putut observa o creștere a cererii pentru produsele premium”, spune Adrian Rizea, directorul comercial al rețelei LEM’S.
Potrivit acestuia, consumatorul preferă programele modulare, prin care își poate realiza singur mobilierul, iar când vine vorba de culori, nu s-a renunțat la cele clasice urbano sau wenge, dar se poartă tot mai mult mobilierul viu colorat, în nuanțe și combinații de roșu, orange sau violet.
”A trecut vremea producțiilor de serie, acum ne concentrăm pe conceperea de produse care să se adapteze oricăror cerințe”, mai spune Rizea. Altfel, directorul comercial al rețelei LEM’S a subliniat că urmărește extinderea rețelei de magazine, în contextul în care LEM’S are deja peste 6.500 mp suprafață totală de retail magazine la nivel național.
”În prima jumatate a anului am înregistrat o creștere de 20% a cifrei de afaceri față de aceeași perioadă a anului trecut, în condițiile în care piața de mobilă din România a avut o creștere de doar 6% în primele trei luni ale acestui an.
Chiar dacă evoluția companiei noastre este una pozitivă, am putut observa o scădere a apetitului pentru cumpărături”, a adăugat Rizea. Adrian Rizea dezvoltă rețeaua de magazine a celui de-al patrulea mare retailer de mobilă din România, după Mobexpert, Elvila și IKEA.