”Sumele mai mici sunt valabile pentru figurația simplă. Pentru o figurație mai specială, cum ar fi o replică scurtă sau un salut, suma se poate dubla sau chiar tripla”, explică Valentin Anița, proprietarul Happy Mind Events, una dintre companiile locale care distribuie figuranți în filme și reclame, printre clienți aflându-se și posturi tv precum Tvr1, B1 TV, Kanal D sau Antena 1.
În cazul reclamelor, în timp ce figuranții sunt plătiți relativ la fel, cei care interpretează un rol principal sunt plătiți cu câteva sute de euro dacă sunt actori amatori, necunoscuți publicului și cu câteva mii de euro în cazul unor persoane celebre din lumea sportului sau din lumea mondenă. ”Pot ajunge și la 6.000 de euro. Depinde foarte mult și de client: una e dacă joci într-o reclamă pentru Coca-Cola și alta dacă este vorba de un client mai mic”, dă un amănunt Anița. 
El spune că, în prezent, compania pe care o deține are 4.000 de persoane active în baza de date, dintr-un total de 30.000. În acest număr sunt incluși și cei care sunt distribuiți în show-uri tv, până în prezent colaborând cu 650 de emisiuni, dar și titluri de producții. Ca și în cazul telenovelelor sau reclamelor, cei care vin să aplaude primesc anumite sume pentru câteva ore.
„Este ca la teatru, numai că noi nu vindem bilete, ci sunt remunerați oamenii care vin: între 10 și 35 de lei pentru o filmare, în funcție de numărul de ore. Nu ne comparăm cu show-urile mari din afară, gen Oprah, unde se vând bilete, oamenii plătesc să meargă acolo“, explică Valentin Anița.
Acesta are încredere în afacerea lui, pe care a fondat-o acum aproape 13 ani, când distribuia public spectator în celebra „Surprize, Surprize“ de la televiziunea națională, chiar dacă la noi nu se poate vorbi de o piață de casting matură, așa cum se întâmpla în alte țări din Europa de Vest, unde există o adevărată industrie.