În acest scop, pe segmentele de electrificare și semnalizări feroviare, vom implementa centre operaționale, vom investi în facilități și echipamente de lucru și vom crea zeci de locuri de muncă”, subliniază acesta. Mai mult, ambițiile companiei sunt legate de constituirea unui ”puternic pol regional” care, împreună cu resursele din alte țări, să deservească operațiunile din regiunea Balcanilor.
De altfel, anul 2011 a fost un an de pregătire pentru viitorul pe termen scurt și mediu al companiei. Potrivit lui Stanciu, a fost ”reașezat” contractul de mentenanță a parcului de material rulant de la Metrorex pe ”baze adaptate contextului crizei economice mondiale”.
În același timp, Alstom a participat la șase licitații pentru reabilitarea tronsoanelor de cale ferată aferente Coridorului IV Pan-European, câștigând trei dintre acestea, în parteneriat cu alte companii.
”În funcție de graficul de lucrări executat în 2012, probabil că cifra de afaceri a Alstom Transport în România va înregistra în acest an o creștere semnificativă de circa 50%, ajungând la 60 milioane de euro”, punctează Gabriel Stanciu.
Alstom Transport România, subsidiara companiei franceze Alstom, a semnat, în 2003, un contract de mentenanţă pentru Metrorex, în valoare de 240 mil. euro, pentru o perioadă de 15 ani. În acelaşi timp, compania se ocupă de modernizarea unor substaţii electrice şi de proiecte de semnalizări.