Așadar, într-o piață evaluată la 700 milioane de euro, care a continuat să scadă în ultimii doi ani în medie cu 10%, sunt și companii care nu urmează trendul și cresc.
”O rețetă sănătoasă de business”, după cum cataloghează un jucător din piață businessul concurentului Lemet, din Câmpina. Pe scurt, strategia de business a lui Rizea pentru 2012 înseamnă atât extinderea rețelei de magazine, cât și diversificarea produselor.
”Continuăm dezvoltarea și în 2012 având trei direcții principale: apropierea de potențialii clienți prin deschiderea de noi magazine cât mai aproape de ei, targetând astfel și orașele medii și mici, consolidarea magazinelor existente, dar și implementarea de magazine LEM’S în galeriile comerciale ale hypermarketurilor”, spun reprezentanții companiei.
În aceste condiții, business-ul Lemet și al rețelei LEM’S va continua să crească și anul acesta, estimările oprindu-se la 15%, după ce anul trecut a fost de 173 milioane de lei, cu 21% mai mult față de anul anterior.
Lemet are, în prezent, peste 407 de angajați. Pentru a-și vinde mobila, Rizea a înființat rețeaua de magazine Lem’s. Totuși, un singur magazin, cel din Câmpina, îi aparține omului de afaceri, celelalte, peste 100, funcționând în regim de franciză.
Orașele medii și mici, pe lista extinderii LEM’S în 2012
28 februarie 2012, 09:32
Ultima modificare în 28 februarie 2012, 11:32
Deschiderea de magazine LEM’S în orașele medii și mici și în galeriile comerciale ale hypermarketurilor reprezintă principala direcție strategică a companiei Lemet, înființată în urmă cu 20 de ani de Alexandru Rizea. Acest lucru va însemna, cu siguranță, o creștere de 15% a businessului.
Etichete: extindere,
producatori
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook