Anul trecut, veniturile din camere au crescut cu un procent 60% față de perioada similară a anului anterior, iar, potrivit reprezentanților companiei, 2013 tinde să fie un an ”al constanței, fără fluctuații sau creșteri estimate majore”.
De la deschiderea hotelului în noiembrie 2010 și până în prezent, au fost înregistrați peste 5.100 de oaspeți unici, dintre care în proporție de 70% străini și 30% români. De asemenea, în 2012 gradul de ocupare a crescut cu 42-45%, comparativ cu 2011.
Epoque Hotel este o unitate de cazare de 5 stele, tip boutique, singurul hotel din România acceptat pentru afiliere de către rețeaua internațională a hotelurilor independente Worldhotels și inclus direct în secțiunea ”Deluxe”.
70% dintre clienții Epoque Hotel sunt străini. Care e strategia pentru 2013?
27 ianuarie 2013, 21:22
Ultima modificare în 9 martie 2019, 01:44
Consolidarea poziției atât pe plan internațional, cât și pe plan local, prin oferirea unor pachete speciale și a unor servicii diferențiatoare, dar și atragerea unor călători români pentru sejururi scurte și medii în București, sunt doar câteva dintre intențiile Epoque Hotel pentru 2013, ca parte a strategiei de dezvoltare.
Etichete: hotel
Publicat in categoriile: Lifestyle
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Lifestyle
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Revelioanele oamenilor de afaceri
- Revelion în vila lui Ceaușescu
- Chinezii au construit „un portal către o altă lume”
- LadyFIT ia în calcul o extindere în București și mizează pe afaceri în creștere
- Uleiul pe pânză, tehnica preferată a investitorilor pasionați de artă
- Pălăria şi bastonul lui Chaplin, scoase la licitaţie pentru 100.000 de dolari
- Mamaia, cea mai la modă staţiune de distracţie din lume
- Concertele lunii noiembrie
- Capital a lansat ”Top 100 cei mai valoroşi pictori români”
- Arta ca investiţie