Grupul international Publicis a anuntat ca isi uneste cele trei agentii de media pe care le detine pe piata romanaeasca intr-un singur grup de negociere, sub numele de PGM (Publicis Groupe Media). In Romania, grupul Publicis detine agentii de media Zenith Media, Optimedia si Starcom MediaVest, care insumeaza o cota de piata de 25,1%.
„Grupul international Publicis are resursele necesare si forta pentru a fi liderul pietei, oferind solutii optime clientilor sai. Aceasta miscare strategica este un pas firesc prin care ne aliniem la schimbarile din reteua din care facem parte, dar este totodata si un avantaj competitiv in contextul economic actual”, a declarat Stefan Iordache, Managing Director Starcom MediaVest RomaniaPublicis Groupe Media va profita de conexiunile fiecarei agentii in parte pe piata pe care opereaza la nivel local pentru a dezvolta noi strategii de media si a identifica noi oportunitati, au anuntat reprezentantii companiei.
„Atacam o pozitie de leadership prin integrarea capacitatilor celor 3 agentii sub un singur grup de cumparare media, PGM”, a declarat Cezar Batog, Managing Director Optimedia.
Optimedia este in primele 10 agentii de media din Romania, cu peste 85% din cifra de afaceri data de bussines-ul local. Printre clientii Optimedia se numara: Alpha Bank, Campofrio, L’Oreal Nestle, Hochland, HP, OMV, Petrom, Whirlpool, Sanofi, Telemobil, Zarea.
Starcom MediaVest Group (SMG) din cadrul caruia fac parte Starcom, Starcom Direct si MediaVest, este unul dintre cele mai importante grupuri de media full service din Romania. Din portofoliul SMG fac parte clienti precum: Autoitalia, Avon, Cristim, Dacia/Renault, Friesland, GE Money, GSK, InBev, Kraft, P&G, Philip Morris, Samsung sau Western Union.
Zenith Media reprezinta pe piata de media interesele unor advertiseri cum ar fi Bayer, BRD-GSG, Carrefour, ING Group, L’Oreal, Nestle, Reckitt-Benkiser, Toyota.
Sursa: Publicis