Cu birouri în 21 de țări și peste 4.000 de angajați, Nurun, divizia specializată de digital a rețelei Publicis Worldwide, se lansează și în România.
Lansarea coincide cu un moment de reconfirmare a performanțelor echipei de digital a Publicis România, cea mai premiată agenție în cadrul festivalului Internetics 2015 – cu 8 premii în categorii, precum: Web, Mobile, Interactive Campaigns și Best Use of Technology.
"Ne bucură faptul că România se alătură rețelei noastre globale, aflate în expansiune. Echipa de la București se numără printre cele mai premiate din Europa Centrală și de Est, datorită talentului și creativității locale. Suntem convinși că Nurun România va aduce un aport semnificativ la capacitatea și valoarea oferite clienților noștri", a declarat Dawn Winchester, Global Managing Director – Nurun.
Nurun România oferă servicii integrate de comunicare digitală și dispune de o gamă largă de expertize, de la strategie, creație și social media, până la programare și implementare.
Agenția va combina insight-urile de consumatori cu noile tehnologii pentru a dezvolta produse, servicii și platforme ce transformă experiența consumatorilor și asigură succesul clienților săi într-o lume conectată.
"Peste 250 de strategi, creativi, designeri și oameni de IT din șase țări din CEE lucrează împreună, combinând metodele tradiționale cu noile tendințe în tehnologie. Cu siguranță, suntem una dintre cele mai capabile rețele din această parte a lumii", a spus Nico-Alexander Jahn, Coordonator Nurun în Europa Centrala și de Est
Noua agenție va fi condusă de Călin Buzea și Liviu Toader în calitate de Co-Managing Directors.
Călin Buzea a condus MRM România înainte de a veni la conducerea departamentului de digital al Publicis România, iar acum, în noua sa poziție, va gestiona zona de strategie, technologie și mobile.
Liviu Toader a condus Arc și, mai recent, Publicis Dialog, iar la Nurun va coordona proiectele din zona de shopper understanding & engaging și brand experience.