Wizz Air, cea mai mare companie aeriană low fare – low cost din România şi din centrul şi estul Europei, anunţă lansarea, în premieră, de servicii de publicitate la bord.
Operatorul aerian a încheiat în acest sens un contract cu OnBoard Media Group, o companie americană care va furniza servicii de publicitate pe spătarele scaunelor din aeronavele transportatorului.
O2, primul client
Primul client al acestei campanii va fi compania britanică O2 cu promoţia „Your Country SIM Card”. Toţi pasagerii Wizz Air spre Marea Britanie vor beneficia de această promoţie, care va fi anunţată şi în revista de la bord, „WIZZ Magazine”. Însoţitorii de zbor Wizz Air vor oferi cartele SIM gratuite pasagerilor de pe cele 19 zboruri ce aterizează în fiecare zi în Marea Britanie.
„Acest card permite primirea a până la 100 de minute pentru apeluri internaţionale gratuite pe telefonul mobil, în momentul în care vor fi achiziţionate produse în valoare de 15 lire de la orice magazin WH Smith din aeroport, de la magazinele universale, standuri de presă sau supermarketuri din Marea Britanie. Pasagerii vor putea efectua apeluri internaţionale şi peste cele 100 de minute gratuite, având costuri considerabil mai scăzute faţă de o reţea autohtonă”, a declarat Tim Rasbash, Account Director O2 pentru „Your Country SIM Card”.
Soluţie de criză!
Potrivit operatorului, aceasta este una dintre metodele ideale pentru generarea de venituri suplimentare în contextul economic actual. „Fiecare linie aeriană este obligată să genereze venituri suplimentare pentru a menţine tarifele accesibile pentru clienţi. Acest program inovator va facilita venituri substanţiale din publicitate fară a ne abate de la orientarea pe eficienţa operaţională”, a declarat Abrán György, Chief Commercial Officer of Wizz.
Wizz Air a transportat peste 7 milioane de pasageri în ultimele 12 luni. Flota companiei este compusă în prezent din 26 de aeronave Airbus A320, ce operează de la 11 baze din Polonia, Ungaria, Bulgaria, România, Ucraina şi Cehia.