BRD – Groupe Société Générale a ales agentia McCann Erickson pentru realizarea campaniilor de publicitate ale bancii si filialelor, precum BRD Fond de Pensii. Procesul de selectie s-a desfasurat pe parcursul unei luni si jumatate iar in finala au ramas McCann Erickson si Graffiti BBDO. “Am ales serviciile de creatie ale McCann datorita strategiei si solutiilor creative propuse” explica Adela Jansen, Secretar General al BRD – Groupe Société Générale.
Pitchul a vizat alegerea unei agentii pentru creatia campaniilor de advertising deoarece serviciile de media sunt in portofoliul Zenith Media iar relatiile publice sunt gestionate de personalul BRD.
In prezent, obiectivele de comunicare BRD sunt in concordanta cu strategia bancii, care include atat lansarea de noi produse si servicii, cat si marirea cotelor de piata existente.
BRD – Groupe Société Générale este a doua banca din Romania, cu active ce depasesc 8,7 miliarde euro. Institutia de credit are mai mult de 2,2 milioane clienti si peste 600 de unitati. BRD a emis 2.000.000 de carduri si opereaza o retea de 1.100 ATM-uri si 10.000 de POS-uri. Banca are cea de-a doua capitalizare bursiera la BVB (aproximativ 6 miliarde euro).
Sursa: Capital