PubliMedia International, divizia de publishing a MediaPRO, a intrat pe piata revistelor urbane prin preluarea a 51% din actiunile societatii Ancor Publishing SRL, editor al revistei de timp liber Time Out Bucuresti. PubliMedia va prelua controlul asupra managementului revistei, pana la finalizarea procedurilor legale. Restul actiunilor sunt impartite intre Eleanor Sebastian si Anca Ionita, ambele publisheri ai Time Out Bucuresti, si Charles Frank.

 

Potrivit Cosminei Noaghea, Publisher General al diviziei, va urma un proces de integrare a echipei si a produsului in portofoliul PubliMedia. Echipa editoriala va ramane aceeasi. Reprezentantii grupului MediaPRO nu au dezvaluit informatii legate de dezvoltarea revistei.

 

Ancor Publishing a fost creata in septembrie 2005 si a achizitionat licenta pentru revista Time Out de la compania londoneza Time Out International, pentru Romania si Moldova. Lansata in martie 2006, revista Time Out Bucuresti s-a pozitionat pe segmentul revistelor “leisure time”, oferind informatii despre arta, evenimente, divertisment si stilul urban din Capitala. Cosmina Noaghea sustine ca revista se distribuie in medie, in aproximativ 10.000 de exemplare pe editie, atat gratuit, cat si la standurile de presa.

 

Portofoliul Time Out include Time Out London (lansat in 1968) si Time Out New York – principalele reviste saptamanale de arta si entertainment, precum si o serie de ghiduri de calatorie, dar si ghiduri urbane pentru Eating & Drinking, Shopping, Health & Fitness, Weekend Breaks si Kids.

Sursa: Capital 19 Iunie 2007