„Viteza cu care noile tehnologii transformă afacerile ne obligă să ne adaptăm către produse şi servicii de consultanţă cu valoare adăugată ridicată. De aceea căutăm să atragem profesionişti din cadrul tinerei generaţii care se pot adapta foarte repede noilor tehnologii şi proceselor de business din domeniul serviciilor profesionale”, a declarat Ionuţ Simion, Country Managing Partner, PwC România.
„Numărul celor angajaţi anul acesta de către PwC este cel mai mare din ultimii ani. Aceasta este încă o dovadă că afacerile noastre din România cresc într-un ritm susţinut, precum şi cererea pentru serviciile noastre într-o economie ce dă semne de relansare. Ne concentrăm în continuare pe formarea de profesionişti desăvârşiţi, de aceea încercăm să-i expunem pe noii noştri colegi unor proiecte complexe şi diverse, şi investim continuu în educaţia şi formarea lor, de-a lungul întregii cariere. Aceasta pentru că suntem conştienţi că angajaţii noştri sunt cel mai de preţ capital al firmei şi reprezintă ambasadorii brandului PwC în faţa clienţilor şi a restului societăţii”, a adăugat Ionuţ Simion.
„În acelaşi timp, suntem în mod constant în căutare de profesionişti la toate nivelurile de experienţă, care sunt dornici să se implice în sectorul foarte dinamic al serviciilor profesionale. PwC este genul de angajator care nu oferă doar slujbe, ci posibilitatea unei cariere pe parcursul întregii vieţi profesionale”, a spus Ionuţ Simion.
Unii dintre noii angajaţi au fost recrutaţi prin intermediul unei abordări noi în materie de selectare a candidaţilor: PwC Career-Boosting Game, o competiţie bazată pe conceptul de gamification, care se referă la utilizarea gândirii şi mecanicii jocurilor într-un context real, în mediul de afaceri.