PwC va evalua cheltuielile Camerei Deputaţilor în următoarele patru luni

Experţii PwC România vor evalua pro-bono structura administrativã şi de cheltuieli a Camerei Deputaţilor, informează un comunicat al companiei.

PwC România va emite un raport ce va conţine recomandãri pentru eficientizarea si optimizarea proceselor administrative si financiare ale Camerei Deputaţilor, care va fi trimis cãtre conducerea celei de a doua camere a Parlamentului. Procesul va dura patru luni, iar raportul final va fi emis în cursul lunii mai 2011.

„PwC România a sustinut de foarte multã vreme necesitatea ca instituţiile publice sã fie conduse pe baza aceloraşi criterii de eficienţã şi de responsabilitate care se aplicã şi companiilor private. Suntem încântati cã o astfel de iniţiativã s-a materializat sş ne vom folosi experienţa bogatã în materie de consultanţã pentru sectorul privat spre beneficiul sectorului public, pentru a duce la îmbunãtãtirea pe termen lung a funcţionãrii uneia dintre cele mai importante instituţii democratice din România”, a declarat Dinu Bumbãcea, Partener, Liderul Departamentului de Consultantã din cadrul PwC România.