Compania Rack-Soft, dezvoltator de solutii software pentru servere si centre de date, a lansat, dupa patru saptamani de testare, 4PSA VoipNow, primul Control Panel VoIP destinat furnizorilor de servicii Internet si gazduire web.

Dezvoltat in Romania, 4PSA VoipNow este o solutie software de telefonie, proiectata pentru sistemele de operare Linux, care va permite furnizorilor mici si medii de servicii Internet si gazduire web (HSP / ISP) sa fructifice oportunitatile oferite de raspandirea conexiunilor de banda larga.



Clientii business si rezidentiali sunt vizati prin noile servicii de comunicatii digitale la costuri reduse.



Aplicatia software poate fi instalata in mai putin de zece minute si se administreaza cu ajutorul oricarui browser web. Cele patru niveluri de administrare, pentru furnizori, reselleri, clienti si utilizatorii posturilor telefonice, ofera maximum de flexibilitate.



Managementul pe mai multe niveluri permite adoptarea modelelor de distributie traditionale pe piata serviciilor Internet.

Aplicatia ofera suport pentru functii avansate de telefonie, precum rutarea apelurilor, cozi de apeluri configurabile, conferinte dinamice, inregistrarea apelurilor, voicemail, apeluri in asteptare, transferul apelurilor, filtrarea apelurilor, redirectionarea interlocutorului.



Produsul implementeaza functiile de telefonie folosind Asterisk, cea mai avansata solutie PBX Open Source.

Peste 350 de companii din 43 de tari au testat versiunea beta a 4PSA VoipNow lansata in urma cu patru saptamani. Multe dintre acestea au trimis reactiile aparute in urma primului contact cu produsul.

“Sesiunea de testare a fost importanta datorita impresiilor despre produs pe care le-am primit. Companiile care au testat versiunea beta au apreciat motorul de rutare in timp real a apelurilor, modelul de facturare, usurinta in exploatare a sistemului, serviciile de monitorizare proactiva si integrarea produsului in sistemul de operare. Este greu de spus care au fost cele mai populare facilitati; unii utilizatori s-au concentrat asupra functiilor de rutare deoarece au sesizat potentialul acestora in reducerea costurilor apelurilor, in timp ce pentru altii sistemul de facturare a avut prioritate. Avand in vedere multitudinea de scenarii de testare imaginate de furnizori, putem afirma ca sesiunea de testare a fost un real succes”, a declarat Bogdan Carstoiu, arhitectul sistemului 4PSA VoipNow.

Cu ajutorul 4PSA VoipNow, furnizorii vor putea raspunde cerintelor particulare ale clientilor fara sa sacrifice din flexibilitatea sau profitabilitatea solutiei. Spre deosebire de centralele telefonice hardware, solutia PBX Rack-Soft se poate extinde mult mai rapid, odata cu compania. Totodata, centrala telefonica software poate accepta foarte usor interfete si procoale noi de comunicatie, nefiind necesara inlocuirea echipamentului.

In functie de licenta, produsul este disponibil la preturi incepand de la 299 dolari.

Sursa: Capital, 02 iunie 2006