O avansare surpriza la Graffiti/BBDO
Noul presedinte al agentiei de publicitate Graffiti/BBDO este Lucian Georgescu. Pana la aceasta avansare, el era directorul de creatie al aceleiasi companii, functie pe care si-o pastreaza in continuare. Este pentru prima data in industria de publicitate autohtona cand un „creativ” ajunge la conducerea unei agentii. Lucian Georgescu a semnat scenariul filmului de televiziune „Fii cu ochii pe fericire”, a carui premiera a avut loc recent pe micile ecrane.
Notorious a castigat berea Ciuc Premium
Agentia de publicitate Notorious a castigat licitatia oragnizata de producatorul de bere Brewery Holding pentru marca Ciuc Premium. La licitatia desfasurata in doua etape au participat sase agentii. Notorious va asigura pentru berea Ciuc Premium serviciile de strategie, creatie si productie publicitara.
Un ghid util al mediei romanesti
Agentia de media Initiative Media a publicat a treia editie a buletinului Media Fact Book, o lucrare care cuprinde, printre altele, numeroase informatii despre cresterea competitiei intre vehiculele media (presa scrisa, radio, televiziune) din tara noastra, date de audienta si investitii publicitare. Este o lucrare utila, mai ales pentru cei care incearca sa descifreze conceptele de media si publicitate, dar si studentilor care vor sa-si pregateasca lucrarile de diploma in acest domeniu.
Viva respecta viata privata a vedetelor
Grupul de presa The Romanian Publishing Group a lansat recent revista Viva!, o publicatie care aduce in atentia publicului evenimente mondene intr-o formula originala si pozitiva. Editorii afirma ca bilunarul Viva!, cu o medie de 300 de fotografii pe numar, dispuse pe 68 de pagini, se deosebeste de revistele de profil existente pe piata prin „respectul pentru viata privata a personalitatilor”. Revista apare in Romania sub egida grupului international Edipresse, actionar majoritar la The Romanian Publishing Group.
Conceptul Fox Kids face cariera europeana
Conceptul de creatie al campaniei publicitare pentru lansarea in Romania a canalului de televiziune Fox Kids a fost preluat de catre reteaua postului in 11 tari ale Europei. Campania a fost pusa la punct in Romania de agentia de publicitate Centrade Saatchi& Saatchi. Printre tarile in care conceptul a fost preluat se numara Marea Britanie, Rusia, Ungaria, Cehia.