La împlinirea a 150 de ani de când a fost deschisă prima cale ferată din România, Giurgiu-București, situația este tragică pentru transportul feroviar. Mulți români preferă transportul rutier sau cu microbuzele pentru că durează mult mai puțin.
Radu Tudor a comentat, vineri, la Antena 3, situația dezastruoasă a infrastructurii din România. Drumul pe calea ferată Giurgiu-București este parcurs în prezent în trei ore, în condiţiile în care la deschiderea acesteia, la 31 octombrie 1869, același drum a fost realizat în doar 90 de minute.
Toate aceste întârzieri se întâmplă deoarece un pod s-a prăbușit în urmă cu 14 ani și nimeni nu s-a sinchisit să-l repare.
Din această cauză mulți români preferă să călătorească cu microbuzele și ajung la București în aproximativ o oră.
„150 de ani de la prima cale ferată românească, București – Giurgiu, este mai degrabă un prilej de a primi condoleanțe, nu felicitări. Condoleanțe pentru starea infrastructurii de transporturi din România, pentru că acum 150 de ani, în 1869, între București și Giurgiu trenul făcea 90 de minute.
Acum face 3 ore, pentru că de 14 ani s-a prăbușit un pod și nimeni nu l-a reparat”, a spus Radu Tudor.