„Va trebui să stea în picioare (conceptul de birouri open-space, n.red.), el nu poate să dispară peste noapte. Acum ne regăsim într-o situație în care trebuie să respectăm noțiunea de sănătate publică”, a spus el, menționând că ar fi bine ca separatoarele dintre birouri să fie transparente: „Să filtreze lumina și să există o comunicare, care poate să fie non-verbală”.
„Probabil că angajatorii vor trebui să decaleze programul sau să-l facă secvențial pentru cei care sunt în aceste birouri, astfel încât să nu fie prezenți toți în același timp.
Trebuie schimbat conceptul de curățenie, personalul angajat să fie mai numeros și curățenia făcută pe tot parcursul zilei. Pentru cei care fac livrări trebuie să existe o alte procedură care să permită desfășuarea activității cu o interacțiune minimală”, a subliniat reprezentantul OMS.
„Atunci când vin în clădire, nu la plecare. Lucrul ăsta se aplică inclusiv la avioane, măsurarea temperaturii la plecare, dacă e cineva bolnav afectează pasagerii din jurul lui. Și cred că este o foarte bună metodă de screening, pentru că e ușor de făcut, nu este costisitoare”, a afirmat Alexandru Rafila.