Raiffeisen Leasing vine în sprijinul clienților afectați de pandemia COVID-19. Compania prezintă un set de recomandări şi opţiuni pe care le au clienţii în acest moment.
Clienții au posibilitatea de a opta pentru o perioada de grație de până la 3 luni pentru plata capitalului, plus 3 luni de prelungire a perioadei contractului de leasing.
„Suntem pregătiți la nivel strategic și operațional să fim alături de clienții noștri prin măsuri de suport rapide și flexibile pentru nevoile provocate de pandemia COVID-19. Discutăm cu fiecare client din domeniile de activitate afectate pentru a înțelege situația cu care se confruntă și stabilim împreună în ce manieră îi putem sprijini.
Este o perioada în care cu toții avem nevoie de vești bune și optimism și ne dorim că prin măsurile luate să aducem un plus de confort clienților în relația cu Raiffeisen Leasing și să îi asigurăm că suntem alături de ei pentru a-i ajută să depășească provocările actuale”, a declarat Bob De Man, CEO Raiffeisen Leasing.
Clienţii sunt îndemnaţi să utilizeze serviciul de semnătură electronică
Raiffeisen Leasing adresează clienților rugămintea de a utiliza cu prioritate serviciul de semnătură electronică în relația cu compania, pus la dispoziția clienților din anul 2019, care permite generarea unei semnături electronice calificate cu valoare legală și care are efectul juridic echivalent al unei semnături olografe.
Procedura se efectuează integral online, fără hârtie, pe o platforma securizată și certificată și durează în jur de două minute. Soluția de semnătură electronică la distanță este certificată QSCD, în conformitate cu Regulamentul eIDAS.
Raiffeisen Leasing susține, de asemenea, recomandările Raiffeisen Bank pentru utilizarea de către clienți a aplicațiilor de mobile și online banking în această perioadă, limitarea pe cât posibil a vizitelor în agenții, doar în cazuri de maximă necesitate, și respectarea regulilor publicate de autorități privind distanță față de alte persoane, precum și numărul de persoane care să se afle într-o încăpere.
Activitatea angajaților companiei și asistență acordată clienților se efectuează în condiții de maximă siguranță pentru securitatea și sănătatea acestora și pentru prevenirea răspândirii virusului.