Producătorul american de haine de lux Polo Ralph Lauren Corp. a anunţat că are în plan deschiderea a 15 magazine anual pe pieţele din Hong Kong şi China, după ce piaţa din Statele Unite s-a arătat neprofitabilă din cauza scăderii accelerate a vânzărilor. "Aveam în plan să lansăm această ofensivă agresivă pe pieţele din Asia, iar acum momentul este unul prielnic ţinând cont de situaţia dificilă din SUA şi Europa", declarat George Hrdina, preşedintele diviziei Ralph Lau
Producătorul american de haine de lux Polo Ralph Lauren Corp. a anunţat că are în plan deschiderea a 15 magazine anual pe pieţele din Hong Kong şi China, după ce piaţa din Statele Unite s-a arătat neprofitabilă din cauza scăderii accelerate a vânzărilor.
„Aveam în plan să lansăm această ofensivă agresivă pe pieţele din Asia, iar acum momentul este unul prielnic ţinând cont de situaţia dificilă din SUA şi Europa”, declarat George Hrdina, preşedintele diviziei Ralph Lauren Asia.
Iniţiativa casei de modă vine şi pe fondul optimismului de pe pieţele asiatice, unde cererea pentru bunurile de lux nu a fost afectată de criza economică, potrivit celui mai nou studiu al Ruder Finn Asia.
Ralph Lauren, care deţine deja 12 magazine şi distribuie produsele sale în alte 35 de locaţii din China, încearcă astfel să ajungă din urmă competitorii LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA sau PPR, proprietarul brandului Gucci.
„Suntem un pic în urmă în ceea ce priveşte penetrarea acestei pieţe”, a afirmat Hridina, care a adăugat că primele magazine vor fi deschise în Beijing şi Shanghai.
Ralph Lauren mai deţine 10 magazine şi în Hong Kong, dar şi un outlet, în care distribuie produse sub mărcile Polo şi Ralph Lauren.
SURSA: Bloomberg