Acum, Mediascope se ocupă de implementarea proiectelor cross-channel pentru mai mult de 20 de branduri internaționale și globale, pe trei continente și în peste 80 de țări.

Contribuții pentru plus valoare

Industria de advertising este provocatoare și acest lucru face ca proiectele să reprezinte un challenge de fiecare dată și pe fiecare direcție nouă pe care o dezvolți.

„Noi cei mai buni suntem la proiectele out of the box, acelea în care poți să contribui cu valoare adăugată prin maturitatea și experiența la care a ajuns businessul pe care îl conduc, alături de partenerul meu de aproape 20 de ani. Am încercat tot timpul și am scos în evidență la fiecare proiect calitatea și nu cantitatea, beneficiile și nu discountul“, declară Raluca Bocai, managing partner Mediascope, pentru Capital.

„Anul trecut, am dat start unui proces de analiză a percepției de brand & business. Obiectivul principal al Auditului de Brand a fost acela de a structura compania la nivel organizațional, având drept model agențiile de top ale industriei de publicitate internațională“, mai spune Raluca.

Un alt punct esențial, spune Raluca, a fost lansarea diviziei de producție și R&D – ESG Production, precum și semnarea parteneriatul exclusiv cu Videri.

„Acest lucru ne oferă accesul la know-how și tehnologie cu care putem să fim relevanți și să facem diferența în piață pentru partenerii noștri “, subliniază managing partnerul Mediascope.

2024, un an dificil

Știm deja că avem în față un an provocator, pentru că inflația din piață se resimte și în bugetele de marketing.

„Suntem însă optimiști și investim susținut în dezvoltarea business-ului, pentru a putea găsi soluțiile potrivite pentru fiecare client în parte, chiar și în momentele mai puțin bune. Îmi place să spun că, noi, creativii, suntem cei care tot timpul trebuie să reinventăm apa caldă.

Obiectivul principal pentru noi în acest an este atragerea și mai multor branduri internaționale în portofoliul Mediascope, pe lângă consolidarea și dezvoltarea relațiilor cu clienții deja existenți“, afirmă Bocai.

Provocările pieței. Cum ocolim necazurile

„De-a lungul carierei, ne-am confruntat cu trăiri intense, dar, de departe, cea mai mare provocare este să izbutești să livrezi calitate, nu cantitate, într-o industrie în care totul este în continuă schimbare. Mai precis, în publicitate lucrurile se schimbă zilnic, de la bugete, la idei de creație, brief-uri sau contexte sociale“, ne declară managing partnerul Mediascope.

Se simte, însă, că, din păcate, industria de marcomm din România se confruntă cu o scădere în ceea ce privește dorința de a inova, de a face lucruri deosebite, așa cum se întâmpla odată. Bugetele sunt din ce în ce mai restrânse, forța de muncă – din ce în ce mai slab pregătită și motivată.

„Cu toate acestea, Mediascope rămâne loială clientului și livrează totul la cele mai înalte standarde, fără să facă rabat de la calitatea cu care și-a obișnuit clienții, chiar dacă factorii decizionali nu ne ajută mereu în acest sens“, punctează Raluca.

„Mediascope nu renunță la a livra proiecte inedite, cu o atenție deosebită la detaliile care fac diferența. Menținem un trend ascendent în ceea ce privește aderarea la noile tehnologii și accentul pe sustenabilitate.

Cred cu tărie că, în momentul în care mergi până la capăt cu planul propus, ai o viziune clară, scoți în evidență brandul, promovezi calitatea și reușești să te diferențiezi, atunci ai rețeta succesului“, ne asigură antreprenoarea.