Vehiculele înmatriculate în Bulgaria, a căror certificare tehnică este de multe ori ''lamentabilă şi îndoielnică', au fost luate în vizor de Registrul Auto Român.
"Avem o luptă aprigă, pe care nu vi-o ascund, cu vehiculele înmatriculate în Bulgaria, a căror certificare tehnică este de multe ori lamentabilă şi îndoielnică. Nu este nimic de ascuns în treaba asta şi o spun fără niciun fel de reţinere. O altă problemă majoră, pe care sincer, în momentul prezent, având în vedere abordarea Uniunii Europene, nu ştim cum să o abordăm, este circulaţia vehiculelor cu volan pe dreapta şi înmatricularea lor în România. Este mai puţin periculos la nivel de autoturism, deci vehiculul micuţ, dar, începând de la 5 tone în sus, cel puţin la structura rutieră pe care o avem noi, este un real pericol acest tip de autovehicul la circulaţia frecventă prin România. Circulaţia în trecere nu are relevanţă', a explicat Flaviu Câmpeanu, director RAR.
Potrivit acestuia, echipajele RAR nu pot face controale decât împreună cu Poliţia, iar atunci când poliţistul are suspiciuni cu privire la starea tehnică a unei maşini o poate opri, iar experţii RAR se ocupă de verificarea tehnică.