Totodată, inspectorii RAR au dispus suspendarea activităţii pentru 55 de societăţi care nu-şi menţineau condiţiile iniţiale de autorizare şi oprirea activităţii pentru alte nouă societăţi care aveau autorizaţia tehnică expirată. 

"Reprezentanţii RAR au dorit să afle câte dintre firmele cu acest specific respectă legea în vigoare, care prevede că după fiecare reparaţie a sistemului de frânare a unui vehicul trebuie efectuat testul de frânare", se menţionează în comunicat. 

Potrivit legii, service-urile trebuie să asigure clienţilor servicii de reparaţii de calitate, care să garanteze securitatea rutieră şi protecţia mediului înconjurător. 

"Mulţi dintre producătorii de autoturisme, echipamente, piese de schimb, dar şi prestatori de servicii de reparaţii independenţi apelează la metode 'la limita legii' pentru a-şi face loc pe piaţa marilor firme în domeniu. Oferind servicii ieftine clienţilor şi mulţumindu-i pe moment, service-urile nu fac decât să presteze reparaţii de proastă calitate care nu garantează siguranţa în trafic. Clienţii aleg de obicei atelierele care le oferă serviciile rapid. De cele mai multe ori, acestea nu au autorizaţie tehnică şi nici nu au posibilitatea să facă verificările finale care să ateste calitatea reparaţiilor efectuate", se mai precizează în comunicat. 

AGERPRES