Contrar speculațiilor din presă, operațiunile Uber din România nu sunt afectate de noul amendament. Acest lucru a fost confirmat și în cadrul unui articol „(...) acest proiect de lege nu are legătură cu aplicația UBER, deoarece în textul documentului se precizează faptul că este vorba despre «interzicerea transportului public contra cost, fără a deține autorizație de taxi».”
Uber a lansat un serviciu în faza pilot de ridesharing în București, uberX. Acest serviciu, care este diferit ca structură de un serviciu comercial, oferă locuitorilor posibilitatea să împartă o călătorie și costurile aferente acesteia.
Viziunea noastră este de a scoate sute de mii de mașini de pe străzile orașelor din Europa, reducând emisiile de carbon și creând zeci de mii de oportunități economice. Sunt aproape 1 milion de mașini înregistrate în București care sunt folosite, în medie, de 1,3 persoane. Crescând timpul de utilizare și numărul de persoane care împart o mașină personală, acest număr s-ar putea reduce la 250.000.
Uber poartă un dialog deschis cu autoritățile și până acum discuțiile noastre, atât la nivel local cât și la nivel guvernamental, au fost pozitive. Suntem entuziasmați că putem continua să oferim locuitorilor Bucureștiului o metodă alternativă de transport care este convenabilă, sigură și transparentă.