În ultima vreme, în contextul războiului dintre Ucraina și Rusia, românii au preferat să urmărească mai mult programele de știri. Cu toate acestea, show-ul Survivor de la PRO TV a rămas, în continuare, pe primul loc în preferințele românilor. Care au fost celălate posturi urmărite de români?
Cei mai mulţi români s-au uitat la Pro TV, peste două milioane. Pe locul doi a fost Observatorul Antenei 1, cu un milion de privitori, iar pe trei jurnalul de la Kanal D, cu peste 800.000 de telespectatori, transmite paginademedia.ro
Cele mai urmărite posturi de ştiri, la nivel naţional, pe intervalul Survivor:
Antena 3 – 624.000 de telespectatori
România TV – 386.000 de telespectatori
Digi 24 – 256.000 de telespectatori
Realitatea Plus – 201.000 de telespectatori
NAŢIONAL. Survivor s-a menţinut pe primul loc în topul audienţelor, însă cu cifre mai mici faţă de ediţiile precedente.
Astfel, marţi seară, aproape 1,7 milioane de români s-au uitat la show-ul de la Pro TV (1.694.000).
Pe locul doi s-a clasat Kanal D care a difuzat, în acest interval, serialul turcesc Fiica Ambasadorului până la ora 23.00 şi apoi serialul Ramo. Puţin peste un milion de români au urmărit aceste producţii – 1.020.000.
Pe locul trei a urcat televiziunea de ştiri Antena 3, înaintea Antenei 1. Astfel, 624.000 de români au ales jurnalul de știri, cu 50.000 mai mulţi faţă de cei care s-au uitat la emisiunea Chefi fără limite.
Survivor, pe primul loc în preferințele românilor
URBAN. Survivor a rămas prima alegere şi a celor de la oraşe. Show-ul de la Pro TV a fost urmărit 857.000 de români, în timp ce la Kanal D s-au uitat 437.000.
Emisiunea Chefi fără limite a fost depăşită şi pe acest segment de programele de ştiri de la Antena 3, care a avut cu 70.000 mai mulţi telespectatori.
Astfel, la Antena 1 s-au uitat 324.000 de români, în timp ce la Antena 3, 395.000.
COMERCIAL. Pro TV a rămas liderul serii şi pe acest segment de public, iar pe locul doi s-a clasat Antena 1.
Astfel, la Survivor s-au uitat aproape jumătate de milion de tineri de la oraşe, cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani (425.000, mai exact), în timp ce la Chefi fără limite, audiența a fost la jumătate (189.000 de persoane).
Antena 3 s-a menţinut pe locul trei şi pe acest segment, cu 143.000 de telespectatori, peste Kanal D care a avut puţin peste o sută de mii (103.000).