Potrivit unui comunicat al RATB, în acest sens s-a constituit o comisie alcătuită din reprezentanţi ai consiliilor locale din judeţul Ilfov, Consiliului General al Municipiului Bucureşti, ai centrelor comerciale şi complexelor rezidenţiale, precum şi ai conducerii RATB.
Proiectul vizează înfiinţarea unor linii de autobuze care să asigure următoarele legături: Gara de Nord – pasajul Piaţa Victoriei – calea Dorobanţilor – bd. Lacul Tei – şos. Colentina – Institutul Oncologic – complexul comercial Niro; Piaţa Universităţii – bd. Eroilor – bd. Iuliu Maniu – cartierul Militari Residence; CET Sud Vitan – şos. Ştefan cel Mare – Foişorul de Foc – calea Floreasca – şos. Pipera – şos. Bucureşti Nord – cartierul Rezidenţial Swan.
În etapa următoare vor fi examinate şi traseele: Piaţa Eroii Revoluţiei – complexul rezidenţial Green City şi Piaţa Chibrit – şos. Chitila – parcul comercial Colosseum.
RATB mai precizează că, împreună cu reprezentanţii Metrorex şi CFR Călători va analiza înfiinţarea unor staţii intermodale (tren-autobuz) pe centura capitalei, odată cu crearea Autorităţii Metropolitane de Transport Bucureşti şi până la intrarea în funcţiune a acesteia, care vor asigura transferul călătorilor de la staţiile feroviare şi până la terminalele de transport public din Bucureşti (de suprafaţă sau subterane). Circulaţia autobuzelor şi a trenurilor va fi sincronizată astfel încât intervalul de succedare dintre vehicule să nu depăşească 30 de minute.