În data de 28 februarie, contractele de retransmisie ale Pro TV cu Telekom și NextGen vor expira. Se pare că negocierile cu privire la un nou contract au intrat în impas, astfel încât Pro TV se folosește de toate armele pe care le are la dispoziție, pentru a aduce în atenția publică subiectul.
Astfel, nu doar că pe site-urile trustului au putut fi observate bannere care anunțau că Pro TV ar putea ieși din grila Telekom și Next Gen, dar un mesaj asemănător a putut fi citit și pe postul de televiziune, în timpul dfifuzării filmului Argo:
Canalele Pro TV ar putea să nu mai fie disponibile în rețelele Telekom și Next Gen”. „Toate celelalte rețele vor continua să difuzeze canalele Pro TV. Pentru informații contactați Telekom și Next Gen”.
Paginademedia susține că este pentru prima dată când Pro TV folosește în mod agresiv suporturile sale media, pentru a rezolva o problemă de antură comercială și de a pune presiune pe un partener.
„Conținutul, editorialul, a fost astfel implicat în soluționarea intereselor de business. Separarea editorialului, a conținutului de zona de business este unul dintre principiile de bază în massmedia,” notează Paginademedia.
În replică, Telekom se declară surprins de acțiunile Pro TV, și că postul de televiziune ar urmări obținerea unui preț mai bun al retransmisiei canalelor.