“Mulțumesc frumos pentru premiu și pentru invitație în seara asta. Pentru noi e un premiu al curajului în primul rând și spun asta din mai multe perspective. O dată pentru că ne-am asumat să avem o echipă 100% din oameni din România, pe o piață în care „ne batem” cu nişte jucători globali. Din al doilea punct de vedere am ales să conducem echipa asta cu empatie, nu cu pumn în masă şi cu sprincene încrucişate. Eu un mod care arată că se poate.
Nu în ultimul rând e un premiu pentru curajul de a susţine o industrie pe care aşa cum ştim cu toţii în timpul pandemiei a avut mult de suferit, dar în același timp, aşa cum e foarte bine definit omul din România în general, se descurcă, găseşte întotdeauna o soluţie, asta a fost şi parteneriatul dintre noi şi restaurante. Aşa am lansat programul Tazz Republic, prin care, de exemplu, oamenii din București pot realiza produse de la Dei Frati, un restaurant foarte bun din Brașov.
Nu vreau să vă fac foarte multă poftă, dar au niște paste foarte bune și aș vrea să închei mulțumindu-vă pentru premiu și spunând că noi o să continuăm pe tot ce înseamnă ideea de curaj, ideea de a crede în oameni și de a conduce oamenii cu empatie.“, a declarat Răzvan Acsente în cadrul evenimentului de miercuri, 26 aprilie.
Întregul eveniment poate fi vizionat live pe canalul de Youtube Hai România.
Răzvan Acsente este de peste doi ani Chief Marketing Officer al companiei Tazz by eMAG. Compania a ajuns în ultimii trei ani, de când paltforma EuCeMananc, pornită în 2013 la Timişoara a fost achiziționată și dezvoltată de gigantul eMag, la livrări în 33 de orașe din România, cu peste trei milioane de utilizatori care au folosit-o și peste 10.000 parteneri, restaurante și magazine, la nivel național.
Campaniile Tazz, bazate pe studii naționale
Răzvan Acsente, CMO Tazz, a vorbit despre cele mai de succes proiecte implementate în 2022, o campanie manifest cu Delia și Adrian Despot, cât și despre Tazz Republic, un program de digitalizare în HoReCa.
„Am lansat o campanie manifest prin vocea Deliei și a lui Adrian Despot „Locul tău e în bucătărie când vrei tu să fie” prin care am subliniat comportamentul noilor generații când vine vorba de mesele acasă. Totul având la baza studiul național realizat împreună cu cei de la Cult Market Research prin care a reieșit faptul că 72% dintre respondenți consideră că sarcinile casei trebuie împărțite în mod egal în cuplu, însă în realitate acest lucru se întâmplă în doar 27% din cazuri”, a explicat Răzvan Acsente.
De asemenea, tot în 2022, Tazz a lansat Statuia Riderului român, un demers realizat împreună cu Radio Guerrilla, proiect prin care compania a dorit să mulțumească “riderilor care au ținut orașele vii în timpul pandemiei și nu numai”.
„Și n-am cum să nu aduc aminte de Tazz Republic, un program de digitalizare în HoReCa prin care extindem rapid în țară cele mai apreciate restaurante locale”, a continuat CMO-ul Tazz.
Vorbind despre cel mai mare și important al carierei, Răzvan Acesente s-a referit la “echipa pe care o coordonez la Tazz și succesul ei prin proiectele bine gândite și structurate cu efecte concrete în viață românilor, fie că vorbim de clienți, antreprenorii din HoReCa sau cei peste 10.000 de riderii care colindă orașele în fiecare zi”.
Anul 2023 aduce noi provocări
Pentru anul 2023, Tazz pregătește dezvoltarea Genius în “cel mai de succes program de loializare cu beneficii în 4 aplicații: Tazz, eMAG, Fashion Days și Freshful”.
“Avem planuri mari și pentru 2023, și asta pentru că ne place mult ce facem cu Tazz. Credem în potențialul local și ne-am asumat cu toții misiunea asta de a scoate la suprafață talentul și potențialul enorm din țară asta. Ne propunem, de exemplu, să facem din Genius cel mai de succes program de loializare cu beneficii în 4 aplicații: Tazz, eMAG, Fashion Days și Freshful. În plus, prin dezvoltarea aplicației noastre, prin programele comune cu partenerii noștri și prin suportul riderilor vom crea cel mai scurt drum între clienți și poftele lor”, a mai declarat Acsente.
Acesta mai spune că “pandemia ne-a scos pe toți forțat dintr-o zona de comfort, într-un mod în care nimeni nu și-ar fi imaginat sau dorit cu câțiva ani în urmă”, lucru care a determinat automat o stare de neliniște cu efecte atât emoționale, cât și practice în viață de zi cu zi.
De asemenea, schimbările recente provocate de pandemie au dus la o “deschidere mult mai mare către tot ce înseamnă digital, vânzarea online, comunicarea online” a companiilor autohtone.
“Și cu un mai mare spirit de echipă și colaborare, așa cum oamenii se apropie cel mai mult în cazul momentelor grele, același lucru l-am simțit și în cazul companiilor, pentru că și aceste companii sunt rezultatul ideilor, eforturilor și a energiei oamenilor”, a completat reprezentantul Tazz.
Sfaturi pentru un tânăr la început de drum
Răzvan Acsente a oferit și un sfat unui tânăr aflat la început de drum într-o carieră similară, recomandându-i să nu renunțe la visele sale.
„Să-și propună să descopere ce îi place cu adevărat, să încerce mult la început, până în momentul în care își spoate spune seara „asta e, asta îmi place, asta mă motivează, asta mă face curios!”. Din momentul respectiv, să fie sigur că lucrurile se vor întâmpla. Și foarte important, să nu sacrifice drumul pentru destinație niciodată!”, a conchis Răzvan Acsente.
Compania românească Tazz oferă livrări de mâncare și produse în 33 cele mai mari orașe ale României. Aproximativ trei milioane de români au utilizat platforma Tazz de la lansare și până în prezent.
Gala Capital Excelență în Management
Managerii de succes ai României au fost premiați în cadrul Galei Capital Excelența în Management, care a avut loc miercuri, 26 aprilie 2023, începând cu ora 19.30, la Phoenicia Grand Hotel și difuzată live pe pagina de Facebook Capital România și pe canalul de Youtube HAI Romania.
Încă din 2015, revista Capital organizează Gala Excelența în Management, eveniment în cadrul căruia se premiază performanțele managerilor din companii de renume ce activează pe piața din România, indiferent din industria din care fac parte sau de departamentul pe care îl conduc.
Managerii premiați în cadrul Galei Excelența în Management ediția 2023 au fost incluși și în Capital Top 100 Manageri, un proiect în cadrul căruia redacția Capital a analizat performanțele șefilor de departamente de la companii din toate domeniile de activitate, urmărind rezultatele, deciziile și acțiunile relevante desfășurate de aceștia în anul precedent.
Capital Top 100 Manageri ediția 2023 a fost lansat în cadrul evenimentului și este structurat pe 10 categorii: CEO, CFO, Director de Dezvoltare, Marketing și Vânzări, HR, CSR, Agenții de Publicitate, Administratori Publici, Educație și Cercetare, Cultură.
Revista Capital Top 100 Manageri va fi disponibilă din 27 aprilie la punctele de difuzare a presei și online pe www.edituradecarte.ro.